Empreses del Grup Pere Mata
Institut
Pere Mata

Èxit de la Teràpia Assistida amb Gossos a la Residència Relat

 
A la Residència i Centre de Dia Relat d’Avinyó (Bages), des del passat mes d’octubre, s’estan duent a terme tallers de Teràpia Assistida amb Gossos, dirigits per tècnics especialitzats en aquesta disciplina.
 
L’objectiu principal d’aquesta teràpia és fomentar la millora de l’estat físic, cognitiu, emocional i social de les persones mitjançant la interacció amb gossos prèviament entrenats per a aquest fi.
Les sessions tenen lloc mensualment i es desenvolupen en grups reduïts, per tal d’afavorir una atenció més personalitzada i garantir que cada participant pugui aprofitar al màxim l’experiència.
 
La valoració d’aquestes activitats està sent molt positiva tant per part dels professionals que les imparteixen com de les persones participants. Els usuaris i usuàries han mostrat una gran implicació i motivació, participant activament en les dinàmiques proposades.
 
Davant l’èxit d’aquesta iniciativa, a la Residència Relat continuarem organitzant noves sessions, amb l’objectiu de continuar oferint aquesta experiència enriquidora i facilitar que tothom qui ho desitgi pugui gaudir dels múltiples beneficis terapèutics que ofereix la interacció amb els animals.
 
 
 
 
 

Galeria d'imatges PMS

@GrupPereMata a Twitter

Agenda
VEURE MÉS ACTES